Niin, tänään taas Anu ja Pauli kisasivat agilityssä kaksi kisaa. Maksi ykkösiä oli ilmoittautunut vajaat 40 koirakkoa mukaan. Ekalta radalta Anu ja Pauli vetäisivät hienon nollatuloksen!! Vähän mä olin TYYTYVÄINEN. Rata ei ollut mikään hurjan vaikea, mutta silti kisassa tuli vain kolme nollatulosta ??? Paulin rata ei ollut mikään hirmu nopea, mutta Anu tarkoituksella oli tarkkana kontakteilla ja stoppasi koiran vielä ennen keppejä. Se "varovaisuus" kyllä kannatti, sillä sen vuoksi tuli nolla ja palkintopallisijoitus (2.).

Tässä tuomarin onnittelut.





Tulisitko tänne pallille; please.....



Toinen ratakaan ei ollut mikään älyvaikea, mutta Anun paras lataus oli jo mennyt O-tuuletuksiin, joten tokalta radalta 15. Virheet tulivat seuraavasti: yks rima (se oli Anun moka, kutsui kun koira oli hypyn päällä), keppien aloitus (meni tokaan väliin) ja viimeisestä esteestä ohi (se oli mun moka kun olin maalissa näkyvissä). Pikkusen jäi ihmetyttämään, että tokalta radalta ei tullut yhtään nollaa ??!! Joten siinä mielessä toi 15:n on ihan OK tulos. Parasta tämän päivän molemmissa radoissa oli, että kontaktit oli varmat ja Pauli oli todella kuulolla. Mallikasta menoa siis ja vihdoin Anun ja Paulin kemiat kohtaa !! Me oltiin niin onnellisia.
Anulle Iso Kiitos, että otti Paulin - ja nyt myös Ollin- ohjaukseensa. Ja taitaapa ottaa tulevasta pentueesta pikku malitytönkin Silmänisku Malit ei nimittäin vie vain pikkusormea, ne vie koko sydämen !!

Ens viikolla agitreenit ja ränkkärit ja parin viikon päästä yritetään taas sitä nollatulosta Hyvinkään kisoista. Se olis sitten se NOUSU NOLLA KAKKOSIINKieli ulkona


Ja kisan jälkeen Mestari oli sitten niiiiin väsynyt ja hemmoteltu :o)

Mä tässä vähän lepään.



Vähäks mä oon hyvä !



Ja mee hel...tiin sen kameran kanssa; MÄ YRITÄN NUKKUA !