Nämä blogi höpinät tuntuu menevän suurta vuoristorataa - niinkuin elämäkin Cool  Mä en vaan voi sille mitään, joten sori. Nyt jos et kestä älytöntä hehkutusta ja mun omien koirien kehumista niin kannattaa lopettaa lukeminen tähä Nauru  Pieni selitys lienee paikallaan: Ollaan oltu nyt pari päivää vapaalla, nautittu olostamme ihan sikatörkeesti. Tavattu ihania ystäviä ympäri ämpäri, saatu tukea ja halauksia; Kiitos kaikille Teille ystäville !! Olen myös saanut pääkoppani jotenkin balanssiin koskien Paulin tilannetta. Ja se Paulin tilanne on nyt se, että kaveri on TERVE ja touhuaa sen minkä jaloistaan pääsee niin kauan kunnes sairaus etenee  niin pitkälle että on tehtävä päätöksiä. Edelleen  joskus tulee kyyneleet, mutta pääasiassa olen ihan OK ja saa olla yhteyksissä ja kysellä kuulumisia tarkemminkin, jos siltä tuntuu !! Mä vaan meen niin tunteella näiden elukoiden kanssa ETTÄ.  Seuraavassa kertomusta miks nyt tuntuu niiiiiiiiiiiiiiiin mahtavalta!!

Eilen tiistaina päästiin ITU kentälle ja ET lupas Paulille purutreenit silmällä pitäen sitä, että missä mennään, voidaanko ilmottautua KWC kisaan Ypäjälle. Oli kuin olis kotiin mennyt kun meni ITUn kentälle, sillä vastaan otto oli niin lämmin ! Paulilla otettiin "kisaliikkeet" ja ihan hyvin kaikki meni. Lähinnä mua huolestutti hallinta, mutta no problem, kyllä toi kehäkettu hommat osaa ! Pari treeniä ehkä vielä ennen meidän Grande Finalea (toivottasti siitä ei tule Grande KatastrofiaSilmänisku ) ITUlla menikin aika ihan siivillä ja koitiuduttiin siinä puoli yksitoista. Oli ihana nähdä Teidät kaikki - ja kohtahan MÄ olen yksi teistä.  Ja se laskiaispulla joka oli ihan vain mulle tehty oli herkullinen. Tuskin maltan odottaa ensi maanantaita, jolloin saan joululahjan ?????

Ennen ITUn keikkaa olin Sveitsin kentällä ulkoiluttamassa koiria, ottamassa tottia ja piilonkiertoja ym,ym. Ja sitten touhuja kuvakertomuksen muodossa:

Leikitäänkö?

Mimmi selätti.

Pitäiskö kostaa ??

Meniskö ??

Ja menihän SE Nauru Voi Mimmi "parkaa"

Ja muuten Pauli on "oikeesti VIHAINEN" Kato vaikka....

HAMMASTA näkyvissä !!

Ja tulossa vielä "Pöljä"video talven riemuista........

Tänään sitten käytiin aamusella Hämeenlinnassa treenaamassa tottia ja kuvaamassa koiria. Hyvä ystäväni Siru tuli megakameransa kanssa ja otti kuvia maleista. Pauli mm. porsasteli ja veti mut turvalleen hankeen ja raahasi perässään... Siis semmoset 70 kiloo lähti kevyesti liikkeelle !! Hauskaa oli, ilma oli niin hieno !! Saatiin Ollista ja Paulista kunnon Pariskuntakuvat ja ne tullee tänne Blogiin kunhan Siru ehtii ne mulle lähettää. Oli kiva treenata ja nähdä Sirun dobberikin; tosin se Patrik on kyllä ihan puupää Silmänisku ja mun silmissä iso kun mikä !!

Illalla sitten oli maleilla JANKKi hallilla taas agitreenit. Voi sitä riemua !!! Paulikin pääsi pitkän tauon jälkeen tekeen rataa ja menikin yllättävän hienosti. Se niiiin rakastaa sitä. Ja sitten kun Olli näki Anun parin viikon tauon jälkeen; sitä mielistelyn määrää !!! Ei tsiisus !! Heenosti meni Ollikin vaikka sillä on niin vähän ehditty tehdä. Molemmat malit meni kaksi rataa ja NAUTTI. Mä ite nautin siellä radan reunalla kun pääsi taas turiseen ihanien ryhmäläisten kanssa. Siis tuki jota on JANKKilaisilta saatu on ollut tarpeen. Ne alkaa siellä jo vähän lämpeen näille moulinexeille (vai mitä Senni????) . Oli hauska kuulla myös Spärdärin naisseikkailuista; uskotteko että urosta voi kiinnostaa MM hiihdot enempi kuin astuttava narttu ???? Näin vaan voi joskus käydä. Johtuisko se siitä että sieltä munaskuista on niiiiin pitkä matka aivoihin??? Siis kun kyseessä on gorgi ???

No agiliitojen jälkeen tultiin kotiin. Mä painuin saunaan ja malit meni tarhaan viilentymään. Nyt ollaan kaikki niin rentoina ja ONNELLISINA !! Malit nukkuu umpi unta ja mä seuraan ihan kohta perässä ! Täytyy vaan todeta, että kyllä elämä on kummallista vuoristorataa. Kun tulee näitä pysähdyttäviä vastoinkäymisiä niin aina silloin sitä sitten osaa nauttia pienistäkin elämän iloista. Kun vaan muistais, että nauttii jokaisesta päivästä kuin se olis SE viimeinen....

Nyt hyvää yötä ja kiitos kaikille ihanille ystäville !!!

Tässä vielä kuva lauman KUNINGATTARESTA, Olli-Polli osaa nauttia raskaiden treenien jälkeen!!