Jaa mikä ? No kennelin edustusasu saapui postitse tänään - ja oli ihan OK. Mulle tuli nyt ekaksi sellainen treenitakki ja kevääksi tilaan sitten treeniliivin. Toimittaja on Berra, joten tuon brodeerauksen saa sitten kaikkiin Berran tuotteisiin jatkossakin...

Tässä kuvia tästä malliasusteesta.

Takki sivusta.

Tässä brodeerauskuva.

Ja tässä .

Ja vielä koko takki edestäkin. Siis takki on ns. toppatakki ja tehty liivin malliin.Lämmin ja kestävän tuntuinen. Mä oon tyytyväinen

Siis kasvattien omistajat; JOS haluatte näitä kennein brodeerauksilla olevia treenivaatteita, niin olkaa yhteyksissä. Mä näen Berran edustajan taas Cani Crossin SM kisoissa 24 päivä ja siellä voin kysellä hintoja niin takeille kuin treniliiveillekin. Voi olla että kennelin logoilla olevat vaatteet tilataan keskitetysti mun kautta. Takki maksoi mulle 70 e, Berran liivit on siinä 60 euron paikkeilla. Siihen brodeerauksen mahd. hinta päälle. NO viikon päästä ollaan viisaampia. Meille ainakin tulee takki Kepollekin ja mulle treeniliivi. Jatkossa ehkä pipoja ja lippiksiäkin.......